wyszukiwarka zaawansowana
img
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
577 633 451
img
x
Reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Poinformowanie sklepu odnośnie składanej reklamacji.

Klient ma w każdym razie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru czas na zgłoszenie reklamacji

Reklamację zgłasza klient samodzielnie wysyłając e-maila na adres kontakt@fototap.pl"

W tytule: Reklamacja,zamówienia nr:

W treści:Imię i nazwisko,nr zamówienia,powód reklamacji.

Nr konta bankowego: ... ( w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru )

Nr tel: ... ( Nie obowiązkowy , ale przyśpieszy proces reklamacji w razie potrzeby uzupełnienia danych )

Poniżej wzór poinformowania sklepu o reklamacji



2.Odesłanie produktu

Proszę odesłać lub przekazać nam towary, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swoim odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towary przed upływem terminu 14 dni kalendarzowych.Klient na własną rękę dostarcza towar do wyznaczonego miejsca.

Jeżeli zwracany towar jest pełnowartościowy (nie nosi śladów użytkowania i jest w stanie nienaruszonym ) i posiada wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria

Przygotowana paczkę należy odesłać na adres:

Artgeist Sp. z o.o.
ul. Stargardzka 2a
54-156 Wrocław

Na przesyłce Zwrotu towaru proszę podać dane:

1.Dane osoby zamawiającej

2.W tytule Zwrot towaru do zamówienia nr: .... w sklepie fototap.pl

3.Jeżeli kurier będzie potrzebował nr telefonu przy nadaniu przesyłki proszę podać nr tel: +48 797 603 741

  ( Proszę nie dzwonić pod wyżej wymieniony nr telefonu , jest on podany tylko i wyłącznie do wysłania paczki do magazynu. Magazyn nie będzie odpowiadał na Państwa pytania i telefony. )

Wszystkie pytania proszę kierować pod adres kontakt@fototap.pl lub telefonicznie pod nr tel +48 577 633 451  PON-PT: 8:00 - 16:00

3.Rozpatrzenie reklamacji

W momencie dostarczenia i akceptacji reklamowanego towaru,zwrot należnych środków dokonamy przelewem bankowym ( na wskazane konto które Państwo podali przy składaniu reklamacji ) w ciągu kilku dni roboczych od daty akceptacji reklamowanego towaru.

Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia realizacji reklamacji i nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne,  jednakże niezbędne w celu złożenia niniejszego oświadczenia.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie "Odstąpienie od umowy"

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl